יום ראשון, 18 בינואר 2015

תשובתי למשרד החינוך

תשובתי למשרד החינוך

   משרד החינוך טוען , שהכנסת ווי פיי, וטאבלטים לכיתות, זה "בסדר גמור", ולראיה, מתבצעות (פה ושם) מדידות, שמראות שהקרינה נמוכה ביותר ! ו"עומדת בתקן" ! ראיתי ביום שישי דו"ח קרינה מפורט של חברת מדידה רצינית, אשר מדדה בית ספר באיזור עמק חפר. התוצאות היו אמנם נמוכות מאוד, וכמובן - עמדו בתקן !
להלן תשובתי:

אני רגיש לקרינה בדרגה קלה. לי - אתם לא יכולים להגיד שאין קרינה. אני מרגיש את הקרינה בראש. מאז שגיליתי שאני רגיש לקרינה, אני מודד קרינה בכל מקום, כל הזמן. מודד ורושם, באופן מסודר ומדויק. 
אני, מדדתי לפני 10 ימים ילד שישב מול ראוטר (נתב) אלחוטי, במרחק של מטר ממנו. קריאת המכסימום שלי הייתה 6 מיליוואט למ"ר, שזה פי 150 יותר מהרמה הנסבלת, ופי עשרות אלפים ממה שגורם נזק ביולוגי מיידי.
להזכירכם - מדדתי ראוטר אלחוטי פשוט של בזק, ולא ראוטרים עוצמתיים, כמו שמתכוונים להכניס לכיתות.
  
   מדדתי גם טאבלט של ילד שהיה מחובר באופן אלחוטי. במרחק של מטר וחצי ממנו מצאתי 2.5 מיליוואט למ"ר, (וזה - מבלי לספר לכם כמה קרינה בתדר נמוך קיימת במסך המגע ומגיעה לכפות ידיו. וגם לא הזכרנו את קיומם של 40 טאבלטים ו- 40 טלפונים סלולריים בכיסי התלמידים).

מה עושה הקרינה הזו  ?
"בסך הכל" - היא משבשת את גלי המוח, גורמת להיפר-אקטיביות, להפרעות קשב וריכוז, להצפת הגוף ברדיקלים חופשיים, להתמכרות ביו-כימית לסמים ואלכוהול, לנטיה לדיכאון והתאבדויות, לפגיעה במרכז הלמידה במוח (פוגעת ב"ציונים", שחשובים למשרד החינוך  יותר מהכל), להתקפי זעם ואלימות, לסרטן מסוגים שונים, למחלות כלי-דם ולשבץ מוחי, לפגיעה ב DNA -רמות סוכר גבוהות בדם ולנטיה להשמנה .... להמשיך ?? אני יכול עוד ועוד.
   מה שמשרד החינוך מספר לנו שהכל בסדר - סבתי עליה השלום הייתה נעלבת אם הייתי נגדיר את זה  כ"סיפורי סבתא".
   בנוסף לכך ישנם ילדים שעדיין לומדים ליד ארונות חשמל פולטי קרינה בתדר נמוך, ברמות גבוהות. מה עושה להם קרינה זו ? עשרות פגיעות ומחלות קשות, ונזכיר רק שניים:
1. אנחנו יודעים שנשים נושאות את הביציות בגופן החל מתקופת העוברות. ביצית שנפגעה מקרינה - אבודה. ביצית שנפגעה חלקית - ייגרם לה נזק גנטי לדור הבא, או בדילוג של כמה דורות. לא אני - אומר את זה. ד"ר זמיר שליט"א אומר את זה. (היכנסו לאתר המצוין שלו בנושא קרינה). אני מקווה שאני לא צריך להסביר מה מסתתר מאחורי המונח היבש: "נזק גנטי"2. לוקמיה. ילד שיחלה בלוקמיה , יזדקק לאשפוז לסירוגין במשך חצי שנה. סביר להניח כי יזדקק לכימותרפיה, שתוזרק לו לחלל השידרה, באמצעות צנתר מיוחד שיוחדר לו מתחת לעצם הגולגולת. חלק מהילדים יזדקקו להקרנות (נשירת שיער), ולהשתלת מוח עצם. יתכן שתצטרכו עשרות או מאות אלפי שקלים על מנת למצוא תרומת-דם שתתאים להשתלת מוח עצם, (ואולי היא תתבצע בחו"ל). הטיפול מורכב וכרוך בתופעות לוואי רבות (!), ואין כל הבטחה כי אכן המחלה תיעלם. במקרים מסוימים יתבצע ניתוח להסרת הטחול. חלק מהבנים והבנות יאבדו את הפוריות , ולא יוכלו להיות הורים ביולוגיים כשיתבגרו. 
חשיפה ארוכת טווח לשדות מגנטיים של 2 מילי-גאוס כבר מכפילה את הסיכון למחלת לוקמיה פי 2. ב-3 מיליגאוס ישנה הכפלה נוספת. להזכירכם: חלק מהילדים חשופים לרמות גבוהות בהרבה. חלק מארונות החשמל מקרינים בסביבתם קרינה הרבה יותר גבוהה מ- 2 מיליגאוס.   בועדת החינוך של הכנסת, שדנה בנושא הקרינה בכיתות, אמר אחד מהמשתתפים הנכבדים: "בכל חריגה שאנחנו מוצאים - אנחנו ממלאים דו"ח, ושלוחים אותו ל-3 גורמים...". אני לא מזלזל בדוחו"ת. זה מנהל תקין, וזה חשוב, אבל כעת - העיירה בוערת. שריפה אחים שריפה. עיירתינו בוערה כולה, ואתם ממלאים דוחו"ת ? 
מחר בבוקר צריכים כל התלמידים להמתין בשערי בית הספר. כל כיתה שלא נבדקה - תסומן ב- - Xבסרט סימון אדום, והתלמידים לא יורשו להיכנס אליה, עד שתעבור טיהור. כמו שעושים בצבא בלוחמה בשטח בנוי - לא נכנסים לחדר מבלי שעבר טיהור.
   ארגון הבריאות העולמי מסווג את הקרינה כמסוכנת בדרגה B2, כמו חומרי הדברה ועופרת. הייתם מסכימים שילדיכם יהיה חשוף לחומרי הדברה ?

   ולסיום - סיפור, שיסביר לכם כמה בטוח ה"תקן" בישראל:
מסביב לכל מקום שבו נמצאות אנטנות סלולריות הסמוכות לבתי תושבים, קיים "צבר סרטני". הצבר הסרטני הכי גדול שנחקר, התגלה בעבר בעוספיא. 350 מקרי סרטן נתגלו מסביב לאנטנות, ועוד מחלות קשות ואיומות, שלא נכללו בסקר. במשך שנתיים נמדדה שם רמת הקרינה, והיא הייתה "נמוכה מהתקן" !
   משרד החינוך מכניס לכיתות ילדינו ציוד פולט קרינה, בטענה שרמת הקרינה "נמוכה מהתקן". מהתקן המסרטן ההוא !  הבנתם ??

   ולסיום, שאלה למקבלי החלטות:
   כמה שורות של קברים אתם צריכים על מנת לשנות את התקן הנפשע לקרינה בתדר גבוה? (לקרינה בתדר נמוך - אין עדיין כלל תקן).  1000 שורות?  10,000 שורות? תקבלו !  ואחר כך - - אתם תשנו את התקן. גם אתם וילדיכם תיפגעו !  אז למה לחכות  ??

עוד בנושא קרינה, תוכלו למצוא בבלוג שלי:http://readrad.blogspot.co.il

                                                                                                                     

תגובה 1:

  1. שלום,
    אני ממש מסכים איתך, אני חושב שבמיוחד בבתי ספר חשוב מאוד לדאוג לרמות קרינה נמוכות בהרבה מהתקן. ילדים הרבה יותר רגישים לפגיעות מקרינה מאשר מבוגרים ואנו לא רוצים לדעת שבגלל שבבית ספר כזה או אחר ילדים נפגעו מהקרינה והתגלה להם מחלה כזאת או אחרת לאחר שנים.
    אני חושב שמיגון בתי ספר נגד קרינה צריך להיות באחריות משרד החינוך ובאחריות הממשלה. דבר ראשון שצריך לעשות זה בדיקת קרינה פעם בשלושה חודשים בכל בתי הספר בארץ. במצבים בהם מתגלה רמות קרינה גבוהות בבית ספר מסוים צריך לראות מאיפה נפלטת הקרינה אם היא נפלטת ממכשיר שניתן לתקן אז לתקן אותו ואם לא להחליף. בשום פנים אין להשאיר מכשיר הפולט קרינה בבית ספר. אם המכשיר אינו ניתן לתיקון חובה להחליפו לפני שהילדים חוזרים לבית ספר, אפשר לסגור בית ספר ליום אחד על מנת לתקן מכשיר הפולט קרינה.
    בריאות ילדנו יותר חשובה מיום אחד של לימודים.

    השבמחק