יום שבת, 10 בינואר 2015

תשובה לאחותי - 1

  תשובה לאחותי


   "חלק מילדי עושים את רוב שיחותיהם דרך הפלאפון, לכן, אם תוכל בדף אחד לתמצת את כל הנזקים שנגרמים ממכשיר זה - אודה לך מאוד".

   אקדים ואומר, שאינני רופא או פיסיקאי, או מדען. אני כותב ע"פ הידע שלי, של עמיתי, ושל רשת האינטרנט. ההמלצות והתקנים שאני ממליץ עליהם - לא מחייבים, והם משקפים את דעתי האישית. אני משתף את הידע, בעיקר - כדי ליצור גשר בין הקוראים, לבין המידע הרב הקיים ברשת האינטרנט.

   להלן תשובתי:

   א. ראשית, אמנה יחד את הנזקים שעל פי החשד, נגרמים מקרינה בתדר נמוך (שדה מגנטי בתדר נמוך מאוד), וקרינה סלולרית (קרינת גלי רדיו בתדר גבוה):

   הקרינה חשודה כגורמת ו/או מאיצה את המצבים הבאים:


כאבי ראש. בחילות. סחרחורת. עייפות כרונית. חוסר תפקוד. חוסר התמצאות. הפרעות ויזואליות ושמיעתיות. הפרעות בקצב הלב. ירידה בזיכרון. ירידה בכושר החשיבה וביכולת השכלית. פגיעה במרכז הלמידה. הפרעות קשב וריכוז. היפראקטיביות. פגיעה בפעילות מוטורית אצל ילדים. פגיעה בזמן תגובה. חוסר שליטה ברצונות הפנימיים. שינוים התנהגותיים. קושי בגמילה מהתמכרויות.

הזעה לילית. הפרעות שינה. דיכאון. עצבנות . זעם. אלימות.

כאבים בחזה. אלרגיות. קשיי נשימה.

טרשת עורקים. מחלות לב וכלי דם. שבץ מוחי. פגיעה בדנ"א בתאים. סטיות בכרומוזומים.

סרטן בלוטות הרוק. סרטן עור, מלנומה. סרטן שד. סרטן ערמונית. סרטן שלפוחית השתן. סרטן במערכת העיכול. סרטן מוח, גליומה. סרטן קרום המוח. סרטן בצדעיים. סרטן מערכת יצירת תאי דם ולימפה, לאוקמיה. לימפומה.

כתמים ופריחות בעור. פגיעה בכליות. הפרעות ראיה. פגיעה בעינים. קטרקט. דלקת מפרקים. עליה בלחץ הדם. חילוף חומרים בלתי יעיל. השמנה. דילדול עצם (אוסטאופורוזיס).

שינוי בפעילות תאי דם לבנים. קרישיות מוגברת בדם. שטפי דם פנימיים. שיבוש בקליטת מזון וסילוק פסולת בתאים. טיניטוס (צילצולים באוזנים). גידולים במערכת ובעצב השמיעה. ירידה בגדילת התאים.

נזק לעוברים. הפלות. שינוי במין היילוד (פחות בנים). הפרעות פוריות. (קרינה בתדר נמוך, יכולה לגרום לנזק גנטי לצאצאים גם לאחר כמה דורות). אוטיזם.

פגיעה בהורמונים. פגיעה במערכת החיסון. מחלות בכבד. כיבים במעי הגס. שיבוש בפעילות השרירים. רמות סוכר גבוהות. פריצת מחסום הדם למוח, (שנגרמת רק מקרינה סלולרית).

פרקינסון. אלצהיימר. ALS.

סכרת. טרשת נפוצה. אפילפסיה.


   ב. מה עושים ?

   לגבי קרינה בתדר נמוך:

   מרחיקים מהגוף, ממקום הישיבה, ומהמיטה, לפחות כחצי מטר, ועל פי מדידה, את כל הדברים הבאים: שנאים (טרנספורמטורים), מטענים, מנועים של מקררים ומכונות אחרות. מקלטי-רדיו, מכשירי מיקרו-גל, תאורת חירום, שעונים חשמליים, סדיני חימום, וארונות חשמל. מרחיקים מהמיטה כ- 40 ס"מ חוטי חשמל (גם אם הם בתוך הקירות), ושקעים חשמליים. לא לשהות ולא לישון בקרבת מכשיר חשמלי המחובר לשקע גם אם אינו פועל (!). לבדוק אם ישנה קרינה זו מאחורי קירות, היות וקרינה בתדר נמוך - קיר לא עוצר אותה. אם המיטה סמוכה לקיר משותף עם שכן – לבדוק. להימנע מהחזקת דימר חשמלי. מסך מחשב מסוג שפולט קרינה - להתרחק ממנו לפחות 50 ס"מ, ועל פי מדידה.

טלפון קווי רגיל (של בזק) – להרחיק את השפופרת מהאוזן כ-7 ס"מ, או לדבר עם רמקול.

(כמו כן לא להשתמש בנורות פלורוסנט חסכוניות, ולהעדיף את נורות הליבון הישנות. ובלילה - חשוב שיהיה בחדר חושך מוחלט לגמרי. בלי שום ניצנוץ של אור).

  לגבי קרינה סלולרית:

 לא להשתמש בתנור מיקרו-גל (הופך את המזון לאשפה + לחומרים מזיקים מאוד), ואם כן – להתרחק ממנו בזמן הפעולה 6-12 מטר.

לא להיות בקו-ראיה של תורן אנטנות סלולריות.

לא להחזיק בבית טלפון אלחוטי (לעולם).

טלפון נייד, לתת לילדים רק מגיל 16, ויש אומרים 18, ורק אחרי שברור שיעמדו בתנאי הבטיחות (להלן).


    טלפון נייד קונים רק עם ערך קרינה (SAR) נמוך, והוא ישמש רק למצבי חירום, ובמצב שלא ניתן למצוא טלפון קווי בסביבה. גם אז - השיחה ממנו תתבצע או ברמקול, (וכמה שיותר רחוק מהגוף), או רק ע"י אוזניה המעבירה את השמע באמצעות צינורית אוויר. הדיבור יהיה בקיצור, ועדיף לשלוח sms. (גם SMS הינו 7 שניות של חשיפה לקרינה). לא מדברים בסלולרי בבית, ואם אין ברירה - אז מול חלון - רצוי פתוח, אבל לא חייבים, וזאת בתנאי שאין על החלון ציפוי נגד קרינה, ושאין תריס אלומיניום). בודאי שלא מדברים בסלולרי במקום שאין בו קליטה, בתוך ממ"ד או חניון תת קרקעי, רכב פרטי, אוטובוס, או מעלית. (הקרינה בדיבור באוטובוס, למשל, גדולה פי 25 מדיבור בשטח פתוח). לא מדברים ע"י ילדים ותינוקות. להתרחק מהם לפחות 3 מטר. אם משתמשים בסלולרי עם מקשים מדגמים ישנים (בטכנולוגיה של GSM) – להתרחק מהם לפחות 14 מטר. (רוב מכשירים אלו מקרינים בעוצמה רבה).

לצמצם לגמרי שימוש באפליקציות (ישומונים). לא להתחבר למצב של בלוטוס, ובשום אופן לווי פיי או ל"תקשורת נתונים".

לא להחזיק ולשאת את המכשיר על הגוף ובמיוחד לא ליד המתניים והירכיים, אלא בתיק, או ביד. לא לישון עם סלולרי שאינו כבוי באותו החדר.

   מתרחקים מראוטר (נתב) אלחוטי ביתי (מהסוג הכי פשוט) לפחות 5-8 מטר. אם לשכן הגובל בקיר משותף יש ראוטר אלחוטי פעיל – להתרחק מהקיר 3 מטר. (או לבקש ממנו שירחיק, ואז אפשר לקצר את הטווח).

להימנע מאוד משימוש בקונסולות משחק, וגם מעכברים אלחוטיים.

 מתרחקים מכל אדם שמשוחח בסלולרי 2-3 מטר לפחות.

   לעולם אין להחזיק את הסלולרי על מצב של חיבור לאינטרנט, או לתקשורת נתונים. (שידור נתונים על רשת הסלולר למטרת סינכרון מידע - מובייל דאטה). הקרינה כל כך גבוהה, עד שלפעמים לא ניתן למדוד אותה. אם מישהו אחר מחובר – להתרחק ממנו לפחות 5-8 מטר.

    זה לא קל, אבל המאמץ משתלם.

                                                             הפיצו מאמר זה בקרב יקיריכם.
                                                                                                              תודה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה