יום שבת, 16 בינואר 2016

הקשר בין קרינה לסוכרת

 


 וכך, כותב פרופ' רוג'ר סנטיני, במאמרו "האם טלפון סלולרי מסוכן?", מ-2001:

   ...בלוטת האיצטרובל במוח, מפרישה הורמון שנקרא מלטונין. אנחנו יודעים מעבודות (מחקר) אמריקניות, כי ההפרשה של מלטונין יכולה להיות מואטת או חסומה, על ידי השדות האלקטרומגנטיים גם ברמה נמוכה מאוד. השינויים האלה קורים כתוצאה מחשיפה ממושכת(לפחות שנתיים). המלטונין הוא הורמון המווסת תהליכים חשובים מאוד. הוא מווסת את מערכת החיסון, ובהיותו נוגד חימצון רב עוצמה, הוא הורס את הרדיקלים החופשיים, כלומר, מגן גם מפני סרטן, הזדקנות, ועוד. עד כאן עיקרי דבריו (כפי שמובא בספר "הסלולרי - לא מה שחשבת", עמוד 81).
   המלטונין משפיע על הגדילה, על מערכת המין, על מערכת העצבים, על התיאבון ועל מצב הרוח. כל פגיעה במלטונין, משפיעה על הגוף בגדול. פגיעה שכזאת, מעלה את הסיכון לסרטן, מחלות לב וסוכרת.
   (אגב, גם מקרי מות בעריסה של תינוקות, מאופיינים ברמות נמוכות מאוד של מלטונין, מה שיכול להסביר את דיכוי מערכת הנשימה).
    סוכרת היא בעצם מחלה של כלי דם. נכון שבישראל הטיפול בסוכרת הוא מהמתקדמים בעולם, אבל ההתמודדות אתה איננה קלה. רוב מקרי העיוורון והדיאליזה בעולם המודרני, מקורם בסוכרת. רוב חולי הלב- הם סוכרתיים.
   נחמיה שטרסלר, כתב בספרו "שלא יעבדו עליכם", שהפוליטיקאים שלנו, גם כשהם מבחינים בקטסטרופה העומדת להתממש - אינם נוקטים בפעולה, עד שהאסון מגיע. כך היה במשבר הבנקים, בפליטים בגבול הדרום, ועוד ועוד. האמת - אנחנו מתנהגים ממש כמוהם. אומרים לנו מומחים: אדם חייב לעסוק מינימום 20 דקות ביום כדי לשמור על הבריאות (ולמנוע למשל סוכרת). אנחנו אומרים: "זה נכון... אבל יש לנו לחצים... ".
   אומרים לנו, שהקרינה (שאני מכנה אותה "הרוצחת השקופה") פוגעת בנו בכל מערכות הגוף (אם תרצו לדעת איך - תיכנסו ל-http://readrad.blogspot.co.il/2015/07/blog-post_30.html), ואנחנו אומרים: "כן... אבל כולם משתמשים בזה... וזה מחיר הקידמה... ואי אפשר בלי זה".
    שינוי - יכול להתחולל או ממודעות גדולה, או מסבל גדול. בואו נבחר במודעות.

   נ.ב. גם תאורת לד ממסכים - גורמת לפגיעה במלטונין, ועל כך תקראו ב- http://www.israelilifeusa.com/lifestyle/health/1006

פינת הטיפ היומי:
העדיפו רמקולים קטנים למחשב, והניחו אותם רחוק מגופכם.

פינת ה"למה שיספרו לנו?":
כשרוכשים טלפון סלולרי, כדאי מאוד להעדיף כזה, עם רמת קרינה (SAR) נמוכה, אבל כדאי לדעת, שגם SAR נמוך, אינו נותן הגנה, היות שקרינה ברמות של 2% מה"תקן" המותר, כבר גורמת  לשברים בDNA בתאים, בזמן השימוש.

תגובה 1: